Volg een hele maand gratis les.
Vind je het leuk? Voel je je goed in onze club? Aarzel niet langer en schrijf je in.
Kom langs op één van de trainingen of schrijf je in via het inschrijvingsformulier.

Lidgeld

Ofwel betaal je in één keer voor het voledige sportseizoen en krijg je een korting (10 euro korting als je jonger bent dan 14 jaar en 20 euro korting als je 14 jaar of ouder bent).
Ofwel betaal je halfjaarlijks. Enerzijds voor de periode van september tot januari, anderzijds voor de periode van februari tot en met juni.
Tussentijds instappen kan ook. Als je bijvoorbeeld in oktober start en je kiest ervoor om halfjaarlijks te betalen, dan betaal je de resterende maanden tot en met januari.

Ben je jonger dan 14 jaar, dan betaal je 7 euro per maand. Halfjaarlijks = 35 euro. Jaarlijks = 60 euro.
Ben je 14 jaar of ouder, dan betaal je 14 euro per maand. Halfjaarlijks = 70 euro. Jaarlijks = 120 euro.

Tip: De mutualiteiten komen tussen in de bijdrage van het lidgeld. Vraag er gerust naar. We geven jou met plezier een ingevuld formulier dat je kan bezorgen aan jouw mutualiteit.

Verzekering en vergunning Judo Vlaanderen

Als judoka heb je een verzekering nodig en een vergunning om op de tatami (judomat) judo te beoefenen.
Beide worden door ons afgesloten bij Judo Vlaanderen en is steeds voor een volledig jaar, beginnend op de datum van inschrijving.
Zo ben je verzekerd tijdens de trainingen, wedstrijden, stages, .. en ook bij deelname aan andere activiteiten die we als judoclub organiseren. Uiteraard hopen we op zo min mogelijk blessures en werken we aan een goede warming up en cooling down.

Blijf op de hoogte!

Ontvang de laatste nieuwtjes automatisch in je mail.