Sponsors steunen Koninklijke Judoclub Zelzate
Koninklijke Judoclub Zelzate steunt zijn sponsors!

Waarom sponsor worden?
Een sportclub van iedereen en voor iedereen. KJC Zelzate is al 60 jaar een vaste waarde in Zelzate.

U levert samen met ons een belangrijke bijdrage aan de sportieve samenleving in Zelzate en omstreken.

Als judoclub stellen we sport, plezier, zelfvertrouwen, respect, discipline en vriendschap centraal.

We organiseren wekelijkse judotrainingen voor verschillende jeugdgroepen en een volwassenengroep.

Naast het sportieve zetten we ook in op clubbinding en sfeer. Denk hierbij aan halloweentraining, vriendjesdag, eetfestijn, dames workout,…
We kijken vol optimisme naar de toekomst en willen blijven investeren in onze jeugd.

Doordat wij lage lidgelden hanteren om het sporten voor iedereen toegankelijk te maken, hebben we extra hulp nodig.

Sponsor Brochure

Wij bieden volgende formules aan.

Zwarte gordel

Bruine gordel

Blauwe gordel

500 euro

300 euro

100 euro

Vermelding als sponsor op onze website voor 1 jaar

Spandoek van uw bedrijf voor 1 jaar in onze judozaal

🥋

Spandoek van uw bedrijf tijdens het Golden Judo Cup weekend op 9 en 10 maart 2024 (+600 bezoekers)

Interesse? Super!
Neem gerust contact op met ons:
Roberto de Bokx: +32 477 76 18 38   robertodebokx@hotmail.com
Andy Aper: +32 476 95 01 17   aperandy@hotmail.com
Joke Van Acker: +32 474 85 72 66   joke.vanacker@hotmail.com

Blijf op de hoogte!

Ontvang de laatste nieuwtjes automatisch in je mail.