Verzekering en vergunning

Je hebt een verzekering en een vergunning nodig om op de tatami (judomat) judo te beoefenen.
Beide worden door ons afgesloten bij Judo Vlaanderen en is steeds voor een volledig jaar, beginnend op de datum van inschrijving.
Zo ben je verzekerd tijdens de trainingen, wedstrijden, stages, .. en ook bij deelname aan andere activiteiten die we als judoclub organiseren. Uiteraard hopen we op zo min mogelijk blessures en werken we aan een goede warming up en cooling down.

Heb je een kwetsuur opgelopen tijdens de training of wedstrijd? Dan kan je het formulier ongevallenaangifte bekomen via de club of kan je downloaden via de website van Judo Vlaanderen. Bezorg het ingevulde formulier zo snel mogelijk aan de clubsecretaris (camiel.saelens@gmail.com) zodat dit kan ingediend worden bij Ethias.

Leeftijd

Kostprijs vergunning/verzekering per jaar (vastgelegd door Judo Vlaanderen)

5 - 6 jaar

€ 26

7 - 12 jaar

€ 47

13 jaar en ouder

€ 50

Blijf op de hoogte!

Ontvang de laatste nieuwtjes automatisch in je mail.