Trainingsmomenten

We vinden het bij Koninklijke Judoclub Zelzate belangrijk dat iedereen judo kan beoefenen en zich goed voelt in de groep. Daarom bieden we meerdere vrijblijvende trainingsmomenten aan. Deze trainingen zijn opgedeeld volgens leeftijd en judotechnische vaardigheid. In de praktijk zoeken we steeds naar de meest geschikte groep voor elke judobeoefenaar.

Wist je dat je 1 maand gratis judoles kan volgen?

Een overzicht van alle trainingsmomenten:

Maandag

vrije technische training (vanaf oranje gordel): tijdstip in overleg met trainer

Woensdag

16u00 tot 17u15 : jeugd - vanaf eerste leerjaar tot en met 10 jaar

19u00 tot 20u30 : volwassenen en jongeren vanaf 11 jaar

Vrijdag

19u00 tot 20u30 : volwassenen en jongeren vanaf 11 jaar

Zaterdag

09u30 tot 10u45 : jeugd - vanaf eerste leerjaar tot en met 10 jaar

Koninklijke Judoclub Zelzate wil opnieuw een lessenreeks van 5 lessen “kleuterjudo” organiseren voor kinderen van de derde kleuterklas. We leren de kleuters bewegingsvaardigheden aan zoals bij Multi-Move maar gieten dit in een judosausje.
Voor deze lessenreeks zijn we op zoek naar een judotrainer. Heb je interesse? Laat het ons weten.

In juli en augustus zijn er geen trainingen.

Alle trainingen gaan door op Suikerkaai 10 in Zelzate (2de verdieping van het postgebouw).
De ingang bevindt zich aan de achterkant van het gebouw (parking) aan de Boerenstraat of via de hoofdingang van het postgebouw (tijdens de openingsuren van de post).

Wil je graag meer informatie over Koninklijke Judoclub Zelzate? Contacteer ons.

Blijf op de hoogte!

Ontvang de laatste nieuwtjes automatisch in je mail.